BAZALOVÁ, Barbora. Role sociálních služeb v procesu inkluzivního vzdělávání. In BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. 1. vydání. Brno: Paido, 2007, s. 65-192. ISBN 978-80-7315-150-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Role sociálních služeb v procesu inkluzivního vzdělávání
Název anglicky Role of Social Services in the Process of Inclusive Education
Autoři BAZALOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole, s. 65-192, 2007.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023251
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-150-8
Klíčová slova anglicky inclusive education; social service; social counselling; social care; social prevention
Štítky inclusive education, social care, social counselling, social prevention, social service
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D., učo 11544. Změněno: 14. 2. 2016 17:35.
Anotace
Příspěvek pojednává o roli sociálních služeb v procesu inkluzívního vzdělávání s bližším zaměřením na město Brno. Poukazuje na nutnost kvalitní sociální podpory v procesu úspěšného inkluzívního vzdělávání. Je zde zmíněn nový legislativní rámec v sociální oblasti a definovány sociální služby dle zmíněného zákona. Příspěvek také odkazuje na projekt komunitního plánování sociálních služeb v Brně.
Anotace anglicky
This article focuses on the role of social services in the process of inclusive education with the specification on Brno. It shows the importance of good social support in the process of successful inclusive education. New legislative framework is mentioned in this article, social services are described here. This article also gives information about another project of community planning of social services in Brno.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 2. 6. 2024 07:50