NUNVÁŘOVÁ, Svatava a Iva KUBÍČKOVÁ. Komunikace měst s občany. In Nové trendy v marketingu. Trnava: Fakulty masmediálnej komunikácie, Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2007, s. 335-344. ISBN 978-80-8105-006-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikace měst s občany
Název anglicky Town communications with citizens
Autoři NUNVÁŘOVÁ, Svatava (203 Česká republika, garant, domácí) a Iva KUBÍČKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Trnava, Nové trendy v marketingu, od s. 335-344, 10 s. 2007.
Nakladatel Fakulty masmediálnej komunikácie, Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/07:00050889
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-8105-006-0
Klíčová slova anglicky Informations; communications; comprehensibility; municipalities; budget; strategic management
Štítky budget, Communications, Comprehensibility, Informations, Municipalities, strategic management
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 13. 4. 2012 13:12.
Anotace
Příspěvek se zaměřuje na možnosti srozumitelného sdělení výsledků, kterých obec při svém řízení a používání různých nástrojů dosahuje. V zájmu je nastínit možnosti komunikace obce se svými občany (a případně i dalšími zájmovými skupinami). Nejdříve jsou v příspěvku prezentovány akcenty komunikace veřejné správy s občany. Dále jsou prezentovány možnosti informování občanů o záměrech a možnostech rozvoje obce, prostřednictvím vybraných nástrojů (např. strategického plánu). Součástí příspěvku je také pojednání o tom, jak vybraná města informují své občany o svých záměrech prostřednictvím vlastních internetových stránek.
Anotace anglicky
The article is aimed to possibilities of understandable communication of results that municipalities acquire with managing and using of different tools. On behalf of it is to describe possible ways how municipalities should communicate with citizens or other members of special interest groups. Firstly accents of communication of public service with citizens are presented. And other options of enlightening citizens about communitie s goals and chances with help of chosen tools (e.g. strategic plan) are described too. In the article is as well the exposition of ways how concrete towns inform about their intentions via communitie s web sites.
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 19:33