Simulační hry jako nástroj zvyšování kvality lidského kapitálu podniku
SMUTNÝ, Petr. Simulační hry jako nástroj zvyšování kvality lidského kapitálu podniku. Brno, 2007, 178 s. Disertační práce. ISBN neuvedeno. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Simulační hry jako nástroj zvyšování kvality lidského kapitálu podniku |
Název anglicky | Gaming simulation as means of developing human capital of companies |
Autoři | SMUTNÝ, Petr. |
Vydání | Brno, 178 s. Disertační práce, 2007. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Účelové publikace |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Ekonomicko-správní fakulta |
ISBN | neuvedeno |
Klíčová slova anglicky | management, gaming simulaton, human capital |
Změnil | Změnila: Ing. Naďa Voráčová, učo 62883. Změněno: 25. 6. 2008 16:13. |
Anotace |
---|
Cílem disertační práce je formulovat požadavky na obsahovou a strukturní stránku simulačních manažerských her s ohledem na současné změny ekonomického a společenského prostředí a současně ukázat, jak je možné tyto hry lépe využít jako nástroj rozvoje lidského a celkového intelektuálního kapitálu podniku. V oblasti teorie je největším přínosem disertační práce formulace obecné metodiky tvorby a vyhodnocování účinnosti a efektivnosti simulačních manažerských her. Důležité jsou také přínosy v oblasti výuky managementu. Výsledky výzkumu provedeného v rámci procesu ověřování navržené metodiky přinesly důkazy o efektivnosti konkrétní simulační manažerské hry Manahra a lze je částečně dále zobecnit. V oblasti hospodářské praxe lze za přínos práce považovat výsledky obsahové analýzy inzerátů nabízejících práci na manažerských pozicích. Výsledky výzkumu jsou odrazem současné manažerské praxe v ČR. |
Anotace česky |
---|
Cílem disertační práce je formulovat požadavky na obsahovou a strukturní stránku simulačních manažerských her s ohledem na současné změny ekonomického a společenského prostředí a současně ukázat, jak je možné tyto hry lépe využít jako nástroj rozvoje lidského a celkového intelektuálního kapitálu podniku. V oblasti teorie je největším přínosem disertační práce formulace obecné metodiky tvorby a vyhodnocování účinnosti a efektivnosti simulačních manažerských her. Důležité jsou také přínosy v oblasti výuky managementu. Výsledky výzkumu provedeného v rámci procesu ověřování navržené metodiky přinesly důkazy o efektivnosti konkrétní simulační manažerské hry Manahra a lze je částečně dále zobecnit. V oblasti hospodářské praxe lze za přínos práce považovat výsledky obsahové analýzy inzerátů nabízejících práci na manažerských pozicích. Výsledky výzkumu jsou odrazem současné manažerské praxe v ČR. |
Anotace anglicky |
---|
The aim of the dissertation is to formulate requirements for content and structure of business /managerial simulation games in light of current changes in social and economical environment. At the same time, the dissertation aims to show how these games can be used as an effective tool of development of human and intellectual capital of companies. The formulation of a general methodology of formation and evaluation of effectiveness of business management games is the most valuable asset of the work in the field of theory. Other valuable gains can be found in the field of management education, too. Results of the research conducted in order to validate the proposed methodology yielded results in the form of assessment of a particular management game – Manahra. These results can be partially generalized. In the field of managerial praxis is, the biggest value can be identified in results of the content analysis of advertisements offering managerial jobs. Results of this research are a reflection of current managerial praxis in the Czech Republic. |
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 22:22