2007
Die Lehrerrolle auf dem Weg zur Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht.
JANÍKOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Die Lehrerrolle auf dem Weg zur Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht.
Název česky
Role učitele na cestě k autonomi žáka v cizojazyčné výuce,
Název anglicky
Role of the Teacher Resulting in Learner Autonomy in Foreign Language Teaching.
Autoři
JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft III. od s. 54-62, 9 s. 2007
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00020779
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4501-9
Klíčová slova anglicky
autonomy; teacher resulting; foreign language teaching and learning; research
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 10. 1. 2008 15:05, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Der Beitrag stellt Ergebnisse einer Pilotforschung vor, die stellt fest, wie die FremdsprachenlehrerInnen ihre Rolle als Förder der Lernerautonomie reflektieren und wie sie dieses Prinzip im Unterricht realisieren.
Česky
Příspěvek představuje výsledky empirického výzkumu zaměřeného na zjišťování schopnosti učitelů cizích jazyků k podpoře autonomního učení u svých žáků.
Anglicky
The paper presents the results of an empirical research focused on the determination of the FL teachers ability to support autonomous learning of their pupils.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaV |
|