JANÍKOVÁ, Věra. Žáci s poruchami učení a chování ve výuce němčiny: rituály a pohyb. Komenský. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2007, roč. 132, č. 2, s. 29-33. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Žáci s poruchami učení a chování ve výuce němčiny: rituály a pohyb.
Název česky Žáci s poruchami učení a chování ve výuce němčiny: rituály a pohyb.
Název anglicky Pupils with Affective and Learning Disorders in Classes of German Language: Rituals and Motion.
Autoři JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant).
Vydání Komenský, Brno, Pedagogická fakulta MU, 2007, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023288
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky affective and learning disorders; foreign language learning and teaching; motion; ritual
Štítky affective and learning disorders, Motion, ritual
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 10. 1. 2008 15:14.
Anotace
Příspěvek představuje stručný nástin vybraných příčin poruchového chování žáků, obecná doporučení platná pro cizojazyčnou výuku a několik konkrétních námětů pro výuku němčiny jako cizího jazyka.
Anotace anglicky
The paper presents a brief summary of selected causes of pupils affective disorders, general recommendations that are valid of FLT, as well as several specific ideas for teaching German as a foreign language.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 04:53