J 2007

Žáci s poruchami učení a chování ve výuce němčiny: rituály a pohyb.

JANÍKOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Žáci s poruchami učení a chování ve výuce němčiny: rituály a pohyb.

Název česky

Žáci s poruchami učení a chování ve výuce němčiny: rituály a pohyb.

Název anglicky

Pupils with Affective and Learning Disorders in Classes of German Language: Rituals and Motion.

Autoři

JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)

Vydání

Komenský, Brno, Pedagogická fakulta MU, 2007, 0323-0449

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00023288

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

affective and learning disorders; foreign language learning and teaching; motion; ritual

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 1. 2008 15:14, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek představuje stručný nástin vybraných příčin poruchového chování žáků, obecná doporučení platná pro cizojazyčnou výuku a několik konkrétních námětů pro výuku němčiny jako cizího jazyka.

Anglicky

The paper presents a brief summary of selected causes of pupils affective disorders, general recommendations that are valid of FLT, as well as several specific ideas for teaching German as a foreign language.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání