2007
Žáci s poruchami učení a chování ve výuce němčiny: rituály a pohyb.
JANÍKOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Žáci s poruchami učení a chování ve výuce němčiny: rituály a pohyb.
Název česky
Žáci s poruchami učení a chování ve výuce němčiny: rituály a pohyb.
Název anglicky
Pupils with Affective and Learning Disorders in Classes of German Language: Rituals and Motion.
Autoři
JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)
Vydání
Komenský, Brno, Pedagogická fakulta MU, 2007, 0323-0449
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00023288
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
affective and learning disorders; foreign language learning and teaching; motion; ritual
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 1. 2008 15:14, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Příspěvek představuje stručný nástin vybraných příčin poruchového chování žáků, obecná doporučení platná pro cizojazyčnou výuku a několik konkrétních námětů pro výuku němčiny jako cizího jazyka.
Anglicky
The paper presents a brief summary of selected causes of pupils affective disorders, general recommendations that are valid of FLT, as well as several specific ideas for teaching German as a foreign language.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|