2007
Žáci-cizinci v procesu literární komunikace
SIEGLOVÁ, NaděždaZákladní údaje
Originální název
Žáci-cizinci v procesu literární komunikace
Název anglicky
Pupils-Foreigners in Process of Literary Communication
Autoři
SIEGLOVÁ, Naděžda
Vydání
Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na ZŠ, 2007
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
education; foreigners; special needs;integration; reading; multiculturale education
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 30. 6. 2008 10:25, doc. PhDr. Naděžda Sieglová, CSc.
V originále
Autorka se ve svém příspěvku zabývala problematikou vzdělávání cizinců v českých základních školách. Představuje některé projekty Ministerstva školství, mládeže a sportu ČR, které pomáhají žákům cizincům v integraci do majoritní společnosti. Zaměřuje se obzvláště na jejich osvojování českého jazyka a na čtení s porozuměním
Anglicky
The author was concerned with the problem of education of foreigners at the Czech secondary schools. She is introducing some projects of the Ministry of Education, youth and sports of the Czech Republic which are helpful in integration of pupils foreigners into the majority society. She is concerned especially with their Czech language acquisition and reading with understanding.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|