k 2007

Žáci-cizinci v procesu literární komunikace

SIEGLOVÁ, Naděžda

Základní údaje

Originální název

Žáci-cizinci v procesu literární komunikace

Název anglicky

Pupils-Foreigners in Process of Literary Communication

Autoři

SIEGLOVÁ, Naděžda

Vydání

Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na ZŠ, 2007

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

education; foreigners; special needs;integration; reading; multiculturale education

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 30. 6. 2008 10:25, doc. PhDr. Naděžda Sieglová, CSc.

Anotace

V originále

Autorka se ve svém příspěvku zabývala problematikou vzdělávání cizinců v českých základních školách. Představuje některé projekty Ministerstva školství, mládeže a sportu ČR, které pomáhají žákům cizincům v integraci do majoritní společnosti. Zaměřuje se obzvláště na jejich osvojování českého jazyka a na čtení s porozuměním

Anglicky

The author was concerned with the problem of education of foreigners at the Czech secondary schools. She is introducing some projects of the Ministry of Education, youth and sports of the Czech Republic which are helpful in integration of pupils foreigners into the majority society. She is concerned especially with their Czech language acquisition and reading with understanding.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání