SIEGLOVÁ, Naděžda. Žáci-cizinci v procesu literární komunikace. In Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na ZŠ. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Žáci-cizinci v procesu literární komunikace
Název anglicky Pupils-Foreigners in Process of Literary Communication
Autoři SIEGLOVÁ, Naděžda.
Vydání Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na ZŠ, 2007.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky education; foreigners; special needs;integration; reading; multiculturale education
Štítky Education, Foreigners, integration, multiculturale education, reading, Special Needs
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. PhDr. Naděžda Sieglová, CSc., učo 1330. Změněno: 30. 6. 2008 10:25.
Anotace
Autorka se ve svém příspěvku zabývala problematikou vzdělávání cizinců v českých základních školách. Představuje některé projekty Ministerstva školství, mládeže a sportu ČR, které pomáhají žákům cizincům v integraci do majoritní společnosti. Zaměřuje se obzvláště na jejich osvojování českého jazyka a na čtení s porozuměním
Anotace anglicky
The author was concerned with the problem of education of foreigners at the Czech secondary schools. She is introducing some projects of the Ministry of Education, youth and sports of the Czech Republic which are helpful in integration of pupils foreigners into the majority society. She is concerned especially with their Czech language acquisition and reading with understanding.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 3. 5. 2024 09:37