KLENKOVÁ, Jiřina. Komunikační kompetence žáků základní školy. In BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. 1. vyd. Brno: Paido, 2007, 128 s. ISBN 978-80-7315-150-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikační kompetence žáků základní školy
Název česky Komunikační kompetence žáků základní školy
Název anglicky Communication competences of pupils at primary schools
Autoři KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole, 128 s. 2007.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023340
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-150-8
Klíčová slova anglicky communication communication ability disturbanc Framework programme for primary educatin
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 8. 3. 2010 09:31.
Anotace
Stať se zabývá problematikou komunikační kompetence žáků základní školy. Výzkum se týká intervence u žáků s narušenou komunikační schopností v průběhu vytváření komunikační kompetence v rámci základního vzdělávání a hledá odpověď na otázky typu: Jaké druhy narušení komunikační schopnosti se u žáků základní školy vyskytují? Je zajištěna těmto žákům odborná (logopedická) intervence? Kdo ji zajišťuje? Jsou učitelé obeznámeni s problematikou narušené komunikační schopnosti? Jak jsou učitelé připravaeni k edukaci těchto žáků?
Anotace anglicky
This article is about communication competences of pupils at primary schools. It focuses on intervention. It looks for answers to these guestions: What kind of communication ability disturbance occurs at schools? Is there any speech terapy? Who provides it? Arae teachers informed? Are teachers prepared for education of these pupils?
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 10. 6. 2024 00:06