C 2007

Instruktor praxí jako nová role v kontextu odborných praxí

NAVRÁTIL, Pavel a Jitka NAVRÁTILOVÁ

Základní údaje

Originální název

Instruktor praxí jako nová role v kontextu odborných praxí

Název česky

Instruktor praxí jako nová role v kontextu odborných praxí

Název anglicky

Field instructor in the context of professional practice

Autoři

NAVRÁTIL, Pavel (203 Česká republika, garant) a Jitka NAVRÁTILOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Brno, Praktické vzdělávání v sociální práci, od s. 118-125, 8 s. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci, 2007

Nakladatel

Tribun

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50000 5. Social Sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14230/07:00032836

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

978-80-7399-343-6

Klíčová slova anglicky

practice; supervision; practical eduacation; social work; field organization; field instructor

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 3. 3. 2009 13:21, Mgr. Jitka Navrátilová, Ph.D.

Anotace

V originále

Náš příspěvek je zaměřen na praktické vzdělávání v rámci profesního vysokoškolského vzdělání. V článku předkládáme diskusi o smyslu praktického vzdělávání v rámci univerzitní přípravy. Vycházíme z předpokladu, že jeho hlavním posláním je rozvoj kompetencí studentů pro výkon profese sociální práce, a že její role je v tomto procesu nezastupitelná.

Anglicky

In the text we focus on practical education in the context of university social work education. We discuss the role and the worth of practical education in the context of social workers professional preparation. We defence the necessity of professional practice education as key part of educational program for social workers.