2007
Odborná praxe a supervize studentů sociální práce v ČR
NAVRÁTILOVÁ, JitkaZákladní údaje
Originální název
Odborná praxe a supervize studentů sociální práce v ČR
Název česky
Odborná praxe a supervize studentů sociální práce v ČR
Název anglicky
Professional practice and student supervision in the Czech social work
Autoři
NAVRÁTILOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Praktické vzdělávání v sociální práci, od s. 63-73, 11 s. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci, 2007
Nakladatel
Tribun
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14230/07:00032838
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
978-80-7399-343-6
Klíčová slova anglicky
practice; supervision; practical eduacation; social work; field organization
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 3. 3. 2009 13:23, Mgr. Jitka Navrátilová, Ph.D.
V originále
Ve svém příspěvku obracím svou pozornost na vzdělávání sociálních pracovníků v České republice. Všímám si především toho, jakým způsobem školy připravují své studenty na jejich budoucí profesi. V centru mé pozornosti jsou především odborné praxe a supervize, které mají v systému vzdělávání sociálních pracovníků klíčové postavení, neboť prostřednictvím nich se studenti učí řemeslu sociálního pracovníka. Důležitost praxe spočívá také v tom, že v rámci ní se formuje osobnost sociálního pracovníka. Je také jediným místem ve výuce, kde je student v bezprostředním kontaktu s klientem a na vlastní kůži může zažívat všechny důsledky, které tento kontakt představuje.
Anglicky
Ve svém příspěvku obracím svou pozornost na vzdělávání sociálních pracovníků v České republice. Všímám si především toho, jakým způsobem školy připravují své studenty na jejich budoucí profesi. V centru mé pozornosti jsou především odborné praxe a supervize, které mají v systému vzdělávání sociálních pracovníků klíčové postavení, neboť prostřednictvím nich se studenti učí řemeslu sociálního pracovníka. Důležitost praxe spočívá také v tom, že v rámci ní se formuje osobnost sociálního pracovníka. Je také jediným místem ve výuce, kde je student v bezprostředním kontaktu s klientem a na vlastní kůži může zažívat všechny důsledky, které tento kontakt představuje.