2007
Odborné praxe a supervize v rámci univerzitní přípravy sociálních pracovníků
NAVRÁTILOVÁ, Jitka a Pavel NAVRÁTILZákladní údaje
Originální název
Odborné praxe a supervize v rámci univerzitní přípravy sociálních pracovníků
Název česky
Odborné praxe a supervize v rámci univerzitní přípravy sociálních pracovníků
Název anglicky
Professional practice and supervision in the context of university social work education
Autoři
Vydání
1. vyd. Bratislava, Supervízia v sociálněj práci: súčasná prax a perspektívy, od s. 25-34, 10 s. 2007
Nakladatel
ASSP
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky
practice; supervision; practical eduacation; social work; field organization
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 29. 3. 2010 11:01, Mgr. Jitka Navrátilová, Ph.D.
V originále
V příspěvku se věnujeme tématu rozvoje začleňování odborných praxí do vzdělávání sociálních pracovníků na příkladu aktuálně realizovaného projektu Centra praktických studií při katedře sociální politiky a sociální práce FSS MU v Brně. V textu je podporována myšlenka zavádění modelu integrujícího odbornou praxi do vzdělávacího programu. V této souvislosti se věnujeme vymezení nároků a podmínek výkonu role instruktora praxí, která je v kontextu praxí chápána jako klíčová, stejně jako hlavním charakteristikám instruktora, které jsou pro výkon jeho role nezbytné.
Anglicky
We focus on inclusion of professional practice into social work education. I describe an example of actually realized project Centre of practical education which is implemented at the department of Social policy and Social work on Masaryk University in Brno. I support the idea of professional practice integration into educational program for social workers. In this context I consider some demands and conditions which are connected with the role of field instructor. The role of field instructor I account as a key role in the practice integrating model.