D 2007

Odborné praxe a supervize v rámci univerzitní přípravy sociálních pracovníků

NAVRÁTILOVÁ, Jitka a Pavel NAVRÁTIL

Základní údaje

Originální název

Odborné praxe a supervize v rámci univerzitní přípravy sociálních pracovníků

Název česky

Odborné praxe a supervize v rámci univerzitní přípravy sociálních pracovníků

Název anglicky

Professional practice and supervision in the context of university social work education

Vydání

1. vyd. Bratislava, Supervízia v sociálněj práci: súčasná prax a perspektívy, od s. 25-34, 10 s. 2007

Nakladatel

ASSP

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50000 5. Social Sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

Klíčová slova anglicky

practice; supervision; practical eduacation; social work; field organization

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 29. 3. 2010 11:01, Mgr. Jitka Navrátilová, Ph.D.

Anotace

V originále

V příspěvku se věnujeme tématu rozvoje začleňování odborných praxí do vzdělávání sociálních pracovníků na příkladu aktuálně realizovaného projektu Centra praktických studií při katedře sociální politiky a sociální práce FSS MU v Brně. V textu je podporována myšlenka zavádění modelu integrujícího odbornou praxi do vzdělávacího programu. V této souvislosti se věnujeme vymezení nároků a podmínek výkonu role instruktora praxí, která je v kontextu praxí chápána jako klíčová, stejně jako hlavním charakteristikám instruktora, které jsou pro výkon jeho role nezbytné.

Anglicky

We focus on inclusion of professional practice into social work education. I describe an example of actually realized project Centre of practical education which is implemented at the department of Social policy and Social work on Masaryk University in Brno. I support the idea of professional practice integration into educational program for social workers. In this context I consider some demands and conditions which are connected with the role of field instructor. The role of field instructor I account as a key role in the practice integrating model.