M 2007

Odborná praxe a supervize: hledání příkladů dobré praxe

NAVRÁTIL, Pavel, Libor MUSIL, Jitka NAVRÁTILOVÁ a Monika ŠIŠLÁKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Odborná praxe a supervize: hledání příkladů dobré praxe

Název česky

Odborná praxe a supervize: hledání příkladů dobré praxe

Název anglicky

Professional practice and student supervision: looking for examples of good practice

Autoři

NAVRÁTIL, Pavel (203 Česká republika, garant), Libor MUSIL (203 Česká republika), Jitka NAVRÁTILOVÁ (203 Česká republika) a Monika ŠIŠLÁKOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

2007

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání konference

Obor

50000 5. Social Sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14230/07:00032839

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

Klíčová slova anglicky

practice; supervision; practical eduacation; social work; field organization; field instructor

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 14. 1. 2008 21:56, Mgr. Jitka Navrátilová, Ph.D.

Anotace

V originále

Konference se věnovala tématu (praktické vzdělávání sociálních pracovníků), kterému není v akademickém prostředí přiznáván vždy dostatečný status. Slovním spojením praktické vzdělávání označujeme ty aktivity v rámci vzdělávání sociálních pracovníků, které ve vzdělávacím procesu využívají aplikovaného učení, například přímého pozorování, nácviku dovedností, supervidované provádění služeb. Jedná zpravidla o takové aktivity, které univerzitní vzdělávání nejvíce přibližují reálnému světu profese. V rámci vysokoškolské přípravy sociálních pracovníků roli média praktického vzdělávání sehrává zejména odborná praxe pod supervizí. Účastníci konference přinesly výzkumná zjištění z oblasti odborných praxí a supervizí, prezentovali příklady tzv. dobré praxe. Konference se účastnili odborníci z ČR, SR, N.

Anglicky

Konference se věnovala tématu (praktické vzdělávání sociálních pracovníků), kterému není v akademickém prostředí přiznáván vždy dostatečný status. Slovním spojením praktické vzdělávání označujeme ty aktivity v rámci vzdělávání sociálních pracovníků, které ve vzdělávacím procesu využívají aplikovaného učení, například přímého pozorování, nácviku dovedností, supervidované provádění služeb. Jedná zpravidla o takové aktivity, které univerzitní vzdělávání nejvíce přibližují reálnému světu profese. V rámci vysokoškolské přípravy sociálních pracovníků roli média praktického vzdělávání sehrává zejména odborná praxe pod supervizí. Účastníci konference přinesly výzkumná zjištění z oblasti odborných praxí a supervizí, prezentovali příklady tzv. dobré praxe. Konference se účastnili odborníci z ČR, SR, N.