2007
Odborná praxe a supervize: hledání příkladů dobré praxe
NAVRÁTIL, Pavel, Libor MUSIL, Jitka NAVRÁTILOVÁ a Monika ŠIŠLÁKOVÁZákladní údaje
Originální název
Odborná praxe a supervize: hledání příkladů dobré praxe
Název česky
Odborná praxe a supervize: hledání příkladů dobré praxe
Název anglicky
Professional practice and student supervision: looking for examples of good practice
Autoři
NAVRÁTIL, Pavel (203 Česká republika, garant), Libor MUSIL (203 Česká republika), Jitka NAVRÁTILOVÁ (203 Česká republika) a Monika ŠIŠLÁKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
2007
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání konference
Obor
50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14230/07:00032839
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky
practice; supervision; practical eduacation; social work; field organization; field instructor
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 14. 1. 2008 21:56, Mgr. Jitka Navrátilová, Ph.D.
V originále
Konference se věnovala tématu (praktické vzdělávání sociálních pracovníků), kterému není v akademickém prostředí přiznáván vždy dostatečný status. Slovním spojením praktické vzdělávání označujeme ty aktivity v rámci vzdělávání sociálních pracovníků, které ve vzdělávacím procesu využívají aplikovaného učení, například přímého pozorování, nácviku dovedností, supervidované provádění služeb. Jedná zpravidla o takové aktivity, které univerzitní vzdělávání nejvíce přibližují reálnému světu profese. V rámci vysokoškolské přípravy sociálních pracovníků roli média praktického vzdělávání sehrává zejména odborná praxe pod supervizí. Účastníci konference přinesly výzkumná zjištění z oblasti odborných praxí a supervizí, prezentovali příklady tzv. dobré praxe. Konference se účastnili odborníci z ČR, SR, N.
Anglicky
Konference se věnovala tématu (praktické vzdělávání sociálních pracovníků), kterému není v akademickém prostředí přiznáván vždy dostatečný status. Slovním spojením praktické vzdělávání označujeme ty aktivity v rámci vzdělávání sociálních pracovníků, které ve vzdělávacím procesu využívají aplikovaného učení, například přímého pozorování, nácviku dovedností, supervidované provádění služeb. Jedná zpravidla o takové aktivity, které univerzitní vzdělávání nejvíce přibližují reálnému světu profese. V rámci vysokoškolské přípravy sociálních pracovníků roli média praktického vzdělávání sehrává zejména odborná praxe pod supervizí. Účastníci konference přinesly výzkumná zjištění z oblasti odborných praxí a supervizí, prezentovali příklady tzv. dobré praxe. Konference se účastnili odborníci z ČR, SR, N.