POKORNÁ, Andrea. Evaluace aplikace a využívání poznatků evidence based healthcare z výuky v praxi. Revue ošetrovateľstva a laboratorných metodík. Bratislava: Slovenská lekárska spoločnosť, 2007, XIII/2007, č. 4, s. 158 - 160. ISSN 1335-5090.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Evaluace aplikace a využívání poznatků evidence based healthcare z výuky v praxi
Název česky Evaluation of aplication and using evidence based healthcare konowledges from tuition in the practise
Název anglicky Evaluation of aplication and using evidence based healthcare konowledges from tuition in the practise
Autoři POKORNÁ, Andrea.
Vydání Revue ošetrovateľstva a laboratorných metodík, Bratislava, Slovenská lekárska spoločnosť, 2007, 1335-5090.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Lékařská fakulta
Klíčová slova česky evidence based healthcare; evidence based medicine; informační zdroje, evaluace, ošetřovatelská péče, intervence, výzkum v ošetřovatelství
Klíčová slova anglicky evidence based healthcare; evidence based medicine; information sources;evaluation;nursing care;
Štítky evaluation, Evidence Based Healthcare, evidence based medicine, information sources, nursing care
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Andrea Pokorná, Ph.D., učo 98239. Změněno: 24. 6. 2009 15:20.
Anotace
Metodika výuky pomocí Evidence Based Healthcare a Problem Based Learning je významným pomocníkem při vzdělávání studentů bakalářského studia studijního oboru všeobecná sestra v předmětu Ošetřovatelské postupy. V akademickém roce 2006/2007 bylo provedeno již podruhé hodnocení využívání poznatků získaných ve výuce v praxi u studentů kombinované formy studia. příspěvek přináší sordnání výsledků evaluace na konci akademického roku v letech 2006 a 2007.
Anotace anglicky
Tuition methodolgy on the basis of the Evidence Based Healthcare and Problema Based Learning is the important assistant of schooling bachelor degree students of Nursing - General Nurse. There have been made the second evaluation process of the using on a prsentment of the evidencre based medicine method and on its possibilities to make use of it during the classwork and on the competition of the outcomes of evaluation process in the academic years 2006 and 2007.
VytisknoutZobrazeno: 21. 6. 2024 01:53