2007
Osobnostní kompetence sociálního pedagoga se zamřením na volný čas
SOJÁK, PetrZákladní údaje
Originální název
Osobnostní kompetence sociálního pedagoga se zamřením na volný čas
Název česky
Osobnostní kompetence sociálního pedagoga se zamřením na volný čas
Název anglicky
Personality competence of social pedagogue sight on leisure time
Autoři
SOJÁK, Petr (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Čech, T. (ed.) Výchova a volný čas 2, od s. 133-135, 210 s. 2007
Nakladatel
MSD
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00032878
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-86633-97-8
Klíčová slova česky
rozvoj komunikační a didaktické kompetence pedagogů, profesní a osobnostní růst, sebepoznání, sebezkušenost, sebereflexe reflexe skrze skupinu, práce s agresí a konfliktem, interakce
Klíčová slova anglicky
communication and didactic competences of pedagogues;profession and personality development;selfknowledge and selfexperience;reflection herself and through the group;behavior and act;selfrespect;cope with conflicts and agression;interaction
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2010 15:36, Mgr. Petr Soják, Ph.D.
V originále
Rozvoj osobnostní kompetence pedagogů je aktuální téma zejména v souvislosti s budoucím Rámcovým vzdělávacím programem Školního vzdělávacího programu. A průřezového tématu osobnostně sociální výchova. Příspěvek pojednává o formě vzdělávání rozvoje osobnostní kompetence u sociálních pedagogů a o konfrontaci stávajících pohledu na tématiku rozvoje osobnosti v pedagogických a pomáhajících profesích.
Anglicky
The personality competence development of pedagogues is actual theme especially in connection with future Frame Educational Program of School Educational Program. Report disserts on the form of education of perosnality competence development of social pedagogues and on the confrontation based on different perspectives dealing with the theme of personality competence development of pedagogues and people working in assisting professions.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|