D 2007

Osobnostní kompetence sociálního pedagoga se zamřením na volný čas

SOJÁK, Petr

Základní údaje

Originální název

Osobnostní kompetence sociálního pedagoga se zamřením na volný čas

Název česky

Osobnostní kompetence sociálního pedagoga se zamřením na volný čas

Název anglicky

Personality competence of social pedagogue sight on leisure time

Autoři

SOJÁK, Petr (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Čech, T. (ed.) Výchova a volný čas 2, od s. 133-135, 210 s. 2007

Nakladatel

MSD

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00032878

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-86633-97-8

Klíčová slova česky

rozvoj komunikační a didaktické kompetence pedagogů, profesní a osobnostní růst, sebepoznání, sebezkušenost, sebereflexe reflexe skrze skupinu, práce s agresí a konfliktem, interakce

Klíčová slova anglicky

communication and didactic competences of pedagogues;profession and personality development;selfknowledge and selfexperience;reflection herself and through the group;behavior and act;selfrespect;cope with conflicts and agression;interaction

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2010 15:36, Mgr. Petr Soják, Ph.D.

Anotace

V originále

Rozvoj osobnostní kompetence pedagogů je aktuální téma zejména v souvislosti s budoucím Rámcovým vzdělávacím programem Školního vzdělávacího programu. A průřezového tématu osobnostně sociální výchova. Příspěvek pojednává o formě vzdělávání rozvoje osobnostní kompetence u sociálních pedagogů a o konfrontaci stávajících pohledu na tématiku rozvoje osobnosti v pedagogických a pomáhajících profesích.

Anglicky

The personality competence development of pedagogues is actual theme especially in connection with future Frame Educational Program of School Educational Program. Report disserts on the form of education of perosnality competence development of social pedagogues and on the confrontation based on different perspectives dealing with the theme of personality competence development of pedagogues and people working in assisting professions.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století