TRNA, Josef. Diagnostika pozorovacích schopností a prekoncepcí přírodovědně nadaných žáků. In Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky. Brno: MSD, 2007, s. 299-311. ISBN 978-80-7392-006-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Diagnostika pozorovacích schopností a prekoncepcí přírodovědně nadaných žáků
Název česky Diagnostika pozorovacích schopností a prekoncepcí přírodovědně nadaných žáků
Název anglicky Diagnostics of Observational Ability and Preconceptions of Science Talented Students
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky, od s. 299-311, 13 s. 2007.
Nakladatel MSD
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023466
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-006-7
Klíčová slova anglicky diagnostics; observational skills; preconceptions; science; gifted students
Štítky diagnostics, gifted students, observational skills, preconceptions, science
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 6. 1. 2009 13:16.
Anotace
Rozpracování didaktického testu pozorovacích schopností v přírodovědném vzdělávání pro talentované žáky.
Anotace anglicky
Working out of the didactics test of students observational skills in science education for gifted students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 01:56