2007
Integrovaná terénní výuka jako metoda rozvoje přírodovědného myšlení talentovaných žáků
RYCHNOVSKÝ, Boris a Josef TRNAZákladní údaje
Originální název
Integrovaná terénní výuka jako metoda rozvoje přírodovědného myšlení talentovaných žáků
Název anglicky
Integrate Fieldwork as the Method of Development of Thinking of talented Students
Autoři
RYCHNOVSKÝ, Boris (203 Česká republika, garant) a Josef TRNA (203 Česká republika)
Vydání
Brno, Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky, od s. 211-216, 6 s. 2007
Nakladatel
MSD
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00023469
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7392-006-7
Klíčová slova anglicky
Integrate Fieldwork; talented Students
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 6. 1. 2009 13:16, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
Integrovaná terénní výuka shrnuje poznatky přírodovědných oborů v poznávání konkrétní krajiny. U talentovaných žáků lze diferenciací metod prohlubovat jejich poznatky a dovednosti.
Anglicky
Integrate fieldwork combines knowledge all science branches on cognition of a landscape. Use of differential cognitive methods to be motivational incentive for talented students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|