j 2007

Mediální studia 2.0?

MACEK, Jakub

Základní údaje

Originální název

Mediální studia 2.0?

Autoři

MACEK, Jakub
Media Studies 2.0?

Vydání

Mediální studia, Praha, Syndikát novinářů ČR, 2007, 1801-9978

Další údaje

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

Klíčová slova anglicky

media studies; media studies 2.0; audience; blog; web 2.0; review paper; David Gauntlett
Změněno: 8. 9. 2020 08:53, doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.

Anotace

V originále

Text shrnuje diskuzi o tzv. mediálních studiích 2.0 a rozebírá argumenty jejich proponentů i kritiků. Dospívá při tom ke stanovisku, že mediální studia 2.0 jsou spíše pokusem o rozpoutání vnitrooborové diskuze o neschopnosti mediálních studií adekvátně reflektovat nová média, nežli legitimním manifestem nové disciplíny.