2007
Mediální studia 2.0?
MACEK, JakubZákladní údaje
Originální název
Mediální studia 2.0?
Autoři
Vydání
Mediální studia, Praha, Syndikát novinářů ČR, 2007, 1801-9978
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky
media studies; media studies 2.0; audience; blog; web 2.0; review paper; David Gauntlett
Štítky
Změněno: 8. 9. 2020 08:53, doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Anotace
V originále
Text shrnuje diskuzi o tzv. mediálních studiích 2.0 a rozebírá argumenty jejich proponentů i kritiků. Dospívá při tom ke stanovisku, že mediální studia 2.0 jsou spíše pokusem o rozpoutání vnitrooborové diskuze o neschopnosti mediálních studií adekvátně reflektovat nová média, nežli legitimním manifestem nové disciplíny.