2007
Metoda videostudie jako diagnostický nástroj při realizaci RVP
NOVÁK, Petr a Josef TRNAZákladní údaje
Originální název
Metoda videostudie jako diagnostický nástroj při realizaci RVP
Název česky
Metoda videostudie jako diagnostický nástroj při realizaci RVP
Název anglicky
The Method of Videostudy as a Diagnostics Tool in the Framework Educational Programme Realisation
Autoři
NOVÁK, Petr (203 Česká republika, garant) a Josef TRNA (203 Česká republika)
Vydání
Plzeň, Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 3. Rámcové vzdělávací programy. od s. 195-198, 4 s. 2007
Nakladatel
Západočeská univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00020826
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7043-603-5
Klíčová slova anglicky
science education; videostudy; framework educational programme
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 6. 1. 2009 13:16, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
Příspěvek se zabývá prezentací využitím videostudiu při výzkumu realizace RVP ve školské praxi.
Anglicky
Paper deals with the use of videostudy in the research of realisation of the framework educational programme at school practice.
Návaznosti
GA406/05/0246, projekt VaV |
|