VACEK, Patrik a Jana KRÁTKÁ. Wire Aesthetics: The Computer Game Generated Image And Its Representation Discipline in System Shock. In Society for Cinema and Media Studies, Philadelphia, USA. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Wire Aesthetics: The Computer Game Generated Image And Its Representation Discipline in System Shock
Autoři VACEK, Patrik a Jana KRÁTKÁ.
Vydání Society for Cinema and Media Studies, Philadelphia, USA, 2008.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky computer games; video games; computer image represenation; cyberpunk; game reception history; architecture of moving images
Štítky architecture of moving images, computer games, computer image represenation, cyberpunk, game reception history, video games
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Jana Krátká, Ph.D., učo 42028. Změněno: 4. 3. 2011 13:40.
Anotace
This conference presentation analyzes a multiplicity of represenation of computer generated images in classic computer game System Shock (Origin/Looking Glass Technologies 1994).
Anotace česky
Konferenční prezentace alanyzuje množství reprezenatcí počítačově generovaných obrazů v klasické počítačové hře System Shock, 1994.
Návaznosti
GP406/08/P176, projekt VaVNázev: Vzory pohyblivého obrazu: recepce filmu a audiovizuální kultury u současné české mládeže
Investor: Grantová agentura ČR, Vzory pohyblivého obrazu: recepce filmu a audiovizuální kultury u současné české mládeže
VytisknoutZobrazeno: 22. 5. 2024 07:16