TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁ. Marketing Communication of Small and Medium Enterprises. In Economic Theory and Practice Today and Tomorrow II. Zvolen: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2007, s. 41-51, 10 s. ISBN 978-80-8083-203-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing Communication of Small and Medium Enterprises
Název česky Marketingová komunikace malých a středních podniků
Autoři TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant) a Lucie KAŇOVSKÁ (203 Česká republika).
Vydání Zvolen, Economic Theory and Practice Today and Tomorrow II, od s. 41-51, 10 s. 2007.
Nakladatel Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/07:00032996
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 978-80-8083-203-2
Klíčová slova anglicky Marketing; marketing communication; forms of propagation
Štítky forms of propagation, marketing, marketing communication
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 2. 4. 2010 08:20.
Anotace
This paper deals with the analysis of marketing communication of Czech small and medium companies. The goal is to know which various kinds of marketing communication are used by small and medium companies. The data were gained by the help of primary research. The method of research was a short questionnaire. The questionnaire consisted of questions for easier processing. Companies from all regions in the Czech divided according to industrial sectors and also according to Czech regions and were compared together. The questionnaire is part of pilot research and will help us as the first groundwork for monitoring of the current situation in this field.
Anotace česky
Tento příspěvek se zabývá analýzou marketingové komuniace českých malých a středních podniků. Cílem je zjistit rozdílné způsoby marketingové komunikace užívané u malých a středních podniků. Data byla získána primárním výzkumem s pomocí dotazníku. Společnosti ze všech regionů České republiky byly rozděleny dle oborů podnikání. Dotazník je součástí pilotního výzkumu, jehož cílem by měl být monitoring současné situace v této oblasti.
VytisknoutZobrazeno: 25. 5. 2024 13:15