2007
Marketing Communication of Small and Medium Enterprises
TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁZákladní údaje
Originální název
Marketing Communication of Small and Medium Enterprises
Název česky
Marketingová komunikace malých a středních podniků
Autoři
TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant) a Lucie KAŇOVSKÁ (203 Česká republika)
Vydání
Zvolen, Economic Theory and Practice Today and Tomorrow II, od s. 41-51, 10 s. 2007
Nakladatel
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14220/07:00032996
Organizační jednotka
Právnická fakulta
ISBN
978-80-8083-203-2
Klíčová slova anglicky
Marketing; marketing communication; forms of propagation
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 2. 4. 2010 08:20, doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.
V originále
This paper deals with the analysis of marketing communication of Czech small and medium companies. The goal is to know which various kinds of marketing communication are used by small and medium companies. The data were gained by the help of primary research. The method of research was a short questionnaire. The questionnaire consisted of questions for easier processing. Companies from all regions in the Czech divided according to industrial sectors and also according to Czech regions and were compared together. The questionnaire is part of pilot research and will help us as the first groundwork for monitoring of the current situation in this field.
Česky
Tento příspěvek se zabývá analýzou marketingové komuniace českých malých a středních podniků. Cílem je zjistit rozdílné způsoby marketingové komunikace užívané u malých a středních podniků. Data byla získána primárním výzkumem s pomocí dotazníku. Společnosti ze všech regionů České republiky byly rozděleny dle oborů podnikání. Dotazník je součástí pilotního výzkumu, jehož cílem by měl být monitoring současné situace v této oblasti.