2007
Marketing služeb - trendy v doprovodných službách
TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁZákladní údaje
Originální název
Marketing služeb - trendy v doprovodných službách
Název anglicky
Services Marketing - Trends in customer services
Autoři
TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant) a Lucie KAŇOVSKÁ (203 Česká republika)
Vydání
Marketing & Komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2007, 1211-5622
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14220/07:00032998
Organizační jednotka
Právnická fakulta
Klíčová slova anglicky
marketing; customer services; marketing services
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 2. 4. 2010 08:20, doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.
V originále
Tento příspěvek se zabývá rolí jako služby zaujímají v dnešní ekonomice. Důraz je kladen zejména na doprovodné služby. Část příspěvku je věnována takét nejnovějším trendům, se kterými se v oblasti doprovodných služeb můžeme setkat.
Anglicky
Globalization from a cultural perspective referes to a transformation of existing cultures into a single global culture. This phenomenon can also be seen in the services sector. Even though the arguments, which are voiced in support of globalized marketing strategies, are based on the benefits associated with savings related to production volumes and the guarantee of uniform quality, multinational businesses have been increasingly adjusting their marketing strategies to the tastes and cultural differences of their customers.