J 2007

Marketing služeb - trendy v doprovodných službách

TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁ

Základní údaje

Originální název

Marketing služeb - trendy v doprovodných službách

Název anglicky

Services Marketing - Trends in customer services

Autoři

TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant) a Lucie KAŇOVSKÁ (203 Česká republika)

Vydání

Marketing & Komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2007, 1211-5622

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14220/07:00032998

Organizační jednotka

Právnická fakulta

Klíčová slova anglicky

marketing; customer services; marketing services

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 2. 4. 2010 08:20, doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.

Anotace

V originále

Tento příspěvek se zabývá rolí jako služby zaujímají v dnešní ekonomice. Důraz je kladen zejména na doprovodné služby. Část příspěvku je věnována takét nejnovějším trendům, se kterými se v oblasti doprovodných služeb můžeme setkat.

Anglicky

Globalization from a cultural perspective referes to a transformation of existing cultures into a single global culture. This phenomenon can also be seen in the services sector. Even though the arguments, which are voiced in support of globalized marketing strategies, are based on the benefits associated with savings related to production volumes and the guarantee of uniform quality, multinational businesses have been increasingly adjusting their marketing strategies to the tastes and cultural differences of their customers.