2007
Market Orientation and Business Performance
TOMÁŠKOVÁ, EvaZákladní údaje
Originální název
Market Orientation and Business Performance
Název česky
Tržní orientace a podnikový výkon
Název anglicky
Market Orientation and Business Performance
Autoři
TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant)
Vydání
Ostrava, Increasing Competitiveness or Regional, National and International Markets Development-New Challenges, od s. 256-265, 7 s. 2007
Nakladatel
VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14220/07:00020836
Organizační jednotka
Právnická fakulta
ISBN
978-80-248-1457-5
Klíčová slova anglicky
market orientation; business performance; marketing; positive factors; negative factors
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 30. 6. 2009 14:12, doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.
V originále
The paper is focused on the relation market orientation and business performance. At first, there is stated compilation of the new finding at definition business performance and possibilities of measuring of business performance. The second part of this paper is devoted to positive and negative influences market orientation on business performance. The paper is a part of grant project (GA402/07/1493).
Anglicky
The paper is focused on the relation market orientation and business performance. At first, there is stated compilation of the new finding at definition business performance and possibilities of measuring of business performance. The second part of this paper is devoted to positive and negative influences market orientation on business performance. The paper is a part of grant project (GA402/07/1493).
Návaznosti
GA402/07/1493, projekt VaV |
|