D 2007

Market Orientation and Business Performance

TOMÁŠKOVÁ, Eva

Základní údaje

Originální název

Market Orientation and Business Performance

Název česky

Tržní orientace a podnikový výkon

Název anglicky

Market Orientation and Business Performance

Autoři

TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant)

Vydání

Ostrava, Increasing Competitiveness or Regional, National and International Markets Development-New Challenges, od s. 256-265, 7 s. 2007

Nakladatel

VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14220/07:00020836

Organizační jednotka

Právnická fakulta

ISBN

978-80-248-1457-5

Klíčová slova anglicky

market orientation; business performance; marketing; positive factors; negative factors

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 30. 6. 2009 14:12, doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.

Anotace

V originále

The paper is focused on the relation market orientation and business performance. At first, there is stated compilation of the new finding at definition business performance and possibilities of measuring of business performance. The second part of this paper is devoted to positive and negative influences market orientation on business performance. The paper is a part of grant project (GA402/07/1493).

Anglicky

The paper is focused on the relation market orientation and business performance. At first, there is stated compilation of the new finding at definition business performance and possibilities of measuring of business performance. The second part of this paper is devoted to positive and negative influences market orientation on business performance. The paper is a part of grant project (GA402/07/1493).

Návaznosti

GA402/07/1493, projekt VaV
Název: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem