C 2007

Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování

VÍTKOVÁ, Marie a Věra VOJTOVÁ

Základní údaje

Originální název

Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování

Název česky

Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování

Název anglicky

Intervention as a self-support for students in risk of behavioural disorders

Autoři

VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant) a Věra VOJTOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. od s. 161-172, 11 s. edice pedagogické literatury, 2007

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00023658

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-163-8

Klíčová slova anglicky

risk behaviour; intervention; support; self-support; decission conducting; positive attitudes;
Změněno: 1. 3. 2009 11:43, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Anotace

V originále

Článek charakterizuje intervenci jako speciální podporu žáků v riziku poruch chování.

Anglicky

Intervention as a special support for students in risk of behavioural disorders.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání