VÍTKOVÁ, Marie a Věra VOJTOVÁ. Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování. In Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Brno: Paido, 2007, s. 161-172, 11 s. edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-7315-163-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování
Název česky Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování
Název anglicky Intervention as a self-support for students in risk of behavioural disorders
Autoři VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant) a Věra VOJTOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. od s. 161-172, 11 s. edice pedagogické literatury, 2007.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023658
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-163-8
Klíčová slova anglicky risk behaviour; intervention; support; self-support; decission conducting; positive attitudes;
Štítky decission conducting, intervention, positive attitudes, risk behaviour, self-support, support
Změnil Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 1. 3. 2009 11:43.
Anotace
Článek charakterizuje intervenci jako speciální podporu žáků v riziku poruch chování.
Anotace anglicky
Intervention as a special support for students in risk of behavioural disorders.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 20:45