2007
The impact of information technologies on teachers social, mental and physical health
STRACH, JiříZákladní údaje
Originální název
The impact of information technologies on teachers social, mental and physical health
Název česky
Vliv počítače na sociální, psychické a fyzické zdravi učitelů
Autoři
STRACH, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, School and Health 21 (2), od s. 881-889, 9 s. 2007
Nakladatel
Vydavatelství Masarykovy univerzity
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00050920
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-138-6
UT WoS
000264733100088
Klíčová slova česky
počítače, vzdělávání, školní klima, vliv PC
Klíčová slova anglicky
computers education atmosphere at scool the impact of IT
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 20. 4. 2012 09:41, Dana Nesnídalová
V originále
Climate of school was influenced by a great deal of facts related to implementing of computers. Teachers reacts to the lost of leading role and its handing over to the electronic system. This Pupils or this teachers they are not able to use Internet as huge source of information in pedagogical process in an effective way have brought a great deal of factors that influence teachers health and they influence each other. Information systems in education suppose relatively developed computer literacy of teachers and they often cause stressful situations, especially for older teachers.
Česky
Klíma školy ovlivnila řada skutečností související se zaváděním počítačů. ,Počítače vstoupily do školy v době, kdy řada učitelů měla více jako polovinu své profesionální kariéry za sebou;z počátku neexistovala funkčních školení v jejich použití .V době kdy jsou školy počítači uspokojivě vybaveny, řada žáků pracuji doma s počítači v podstatě od narození; Uvedené skutečnosti byly ověřovány v rozsáhlém výzkumu jehož výsledky jsou obsahem článku. Uvedené hypotézy byly výzkumem potvrzeny.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|