2007
THE INFLUENCE OF TEACHING SKILLES OF A FORM TEACHER ON THE CLASSROOM
VESELÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
THE INFLUENCE OF TEACHING SKILLES OF A FORM TEACHER ON THE CLASSROOM
Název česky
Vliv pedagogických dovedností třídního učitele na klíma třídy
Autoři
VESELÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, School and Health 21(2), od s. 397-402, 6 s. 2007
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00050921
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-138-6
UT WoS
000264733100041
Klíčová slova česky
dovednost, empatie, učitel, žák, kompetence, komunikace, rodič, školní třída, koncentrace, pozornost, zájem, vztahy, zaměřenost, pravidla, identifikace, shoda
Klíčová slova anglicky
skills; empathy; teacher; pupil; competence; communication; parent; classroom; concentration; attention; interest; relationships; focus; rules; identification; accord
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2012 08:35, Dana Nesnídalová
V originále
The requirements arising from the practice of a school psychologist together with the study of literature led to delimitation of the topic studied and to the definition of the research problem: to study school atmosphere from the point of view of teachers as sphere. The evolution was done in areas such as teachers help to pupils, orientation of pupils work, relationships among classmates, interest in the education, order in the class, and clarity of rules.
Česky
Požadavky z praxe školního psychologa a studium literatury ohraničily zkoumanou problematiku a vedly k stanovení zakázky. Zkoumat školní klima z pohledu učitelů a žáků, pozorovat shodu či rozdíl ve vnímání klímatu třídy v položkách jako je učitelova pomoc žákům, orientace žáka na úkoly, vztahy mezi žáky ve třídě, zájem o průběh výuky, klid a pořádek ve třídě podle jasných pravidel.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|