D 2007

THE INFLUENCE OF TEACHING SKILLES OF A FORM TEACHER ON THE CLASSROOM

VESELÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

THE INFLUENCE OF TEACHING SKILLES OF A FORM TEACHER ON THE CLASSROOM

Název česky

Vliv pedagogických dovedností třídního učitele na klíma třídy

Autoři

VESELÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, School and Health 21(2), od s. 397-402, 6 s. 2007

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00050921

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-138-6

UT WoS

000264733100041

Klíčová slova česky

dovednost, empatie, učitel, žák, kompetence, komunikace, rodič, školní třída, koncentrace, pozornost, zájem, vztahy, zaměřenost, pravidla, identifikace, shoda

Klíčová slova anglicky

skills; empathy; teacher; pupil; competence; communication; parent; classroom; concentration; attention; interest; relationships; focus; rules; identification; accord

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2012 08:35, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

The requirements arising from the practice of a school psychologist together with the study of literature led to delimitation of the topic studied and to the definition of the research problem: to study school atmosphere from the point of view of teachers as sphere. The evolution was done in areas such as teachers help to pupils, orientation of pupils work, relationships among classmates, interest in the education, order in the class, and clarity of rules.

Česky

Požadavky z praxe školního psychologa a studium literatury ohraničily zkoumanou problematiku a vedly k stanovení zakázky. Zkoumat školní klima z pohledu učitelů a žáků, pozorovat shodu či rozdíl ve vnímání klímatu třídy v položkách jako je učitelova pomoc žákům, orientace žáka na úkoly, vztahy mezi žáky ve třídě, zájem o průběh výuky, klid a pořádek ve třídě podle jasných pravidel.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století