BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Podmínky integrativního inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice. In PIPEKOVÁ, Jarmila. Kapitoly ze speciální pedagogiky. 2. rozšířené a přepracované vydání. Brno: Paido, 2006, s. 23-39. Edice pedagogické literatury. ISBN 80-7315-120-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podmínky integrativního inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice.
Název česky Podmínky integrativního inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice.
Název anglicky Terms integrative inclusive education of pupils with special educational needs at primary school in the Czech Republic.
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Kapitoly ze speciální pedagogiky. 2. rozšířené a přepracované vydání. od s. 23-39, 17 s. Edice pedagogické literatury, 2006.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00033092
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7315-120-0
Klíčová slova anglicky integration inclusation education pupils with special educational needs primary school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 4. 3. 2009 09:52.
Anotace
Článek se zabývá podmínkami integrativního a inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice.
Anotace anglicky
This paper deals with the conditions integrativního and inclusive education of pupils with special educational needs at primary school in the Czech Republic.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 12:33