2007
Vztahy malých a středních podniků se stakeholdery
TOMÁŠKOVÁ, EvaZákladní údaje
Originální název
Vztahy malých a středních podniků se stakeholdery
Název anglicky
Relationship of small and medium enterprises with stakeholders
Autoři
TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant)
Vydání
Zvolen, Marketing a obchod 2007, od s. 311-316, 6 s. 2007
Nakladatel
Technická univerzita vo Zvolene
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14220/07:00033110
Organizační jednotka
Právnická fakulta
ISBN
978-80-8093-026-4
Klíčová slova anglicky
Relationship; small and medium enterprises; stakeholders
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 2. 4. 2010 08:21, doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.
V originále
Příspěvek je zaměřen na vztahy malých a středních podniků se stakeholdery. Nejprve je uvedena specifikace kategorie malých a středních podniků zahrnutých do výzkumu, dále pak metodologie, která byla ve výzkumu použita. V příspěvku jsou popsány výsledky ze dvou zemí - České a Slovenské republiky. Při průzkumu byl použit dotazník s otevřenými i uzavřenými otázkami. Hlavní část příspěvku se zabývá dlouhotrvajícími vztahy podniků a jsou zde také uvedeny stakeholdeři, s nimiž podniky chtějí navázat a udržet vztah.
Anglicky
This paper is focused on relationships of small and medium enterprises with their stakeholders. At first, there is stated specification and categories of enterprises that were included into research and it is mentioned the methodology used in this research. It is describes the results from two countries (the Czech Republic and the Slovak Republic) and it was used the two types of answers at the research, the spontaneous answer and supported answer. The article refers to differences between these types of answers. The main part of this article deals with long-lasting relationships of enterprises and the last part of this article deals with the kind of stakeholders which the enterprises want to have relationships.