2007
Diversity in conception of physical education at the first school year of elementary schools
TRÁVNÍČEK, MarekZákladní údaje
Originální název
Diversity in conception of physical education at the first school year of elementary schools
Název česky
Různost pojetí výuky tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ
Autoři
TRÁVNÍČEK, Marek (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, School and health 21 (2), od s. 561 - 575, 15 s. 2007
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00023715
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-138-6
UT WoS
000264733100057
Klíčová slova česky
učitel-rozhodující činitel ve výchovném procesu, pojetí výuky, tělesná výchova a sport, české dokumenty, světové dokumenty, vzdělávací program
Klíčová slova anglicky
conception of physical education; educational programm; physical education and sports; teacher
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 6. 2009 12:52, Mgr. Dušan Kalášek
V originále
During his studies the former teacher comes into contact with theory and forms intuitive conception of teaching, which is step by step crystallized. After graduation teachers conception in teaching changes due to practice and experiences. When the elementary change take place some teachers remain at the discovered conception and they only try to conduct and refine it. They can also reach a stage when there is no motivation to modify anything or a conception that they consider optimal in their own eyes.
Česky
Příspěvek představuje dílčí část ve výzkumném záměru Škola a zdraví pro 21. století. Článek je zaměřen zejména na pojetí tělesné výchovy z hlediska různých subjektů. Zahrnuje pohled do historie tělesné výchovy s přihlédnutím na tvorbu koncepcí, představuje významné koncepční dokumenty od světových i domácích organizací. Přináší krátký pohled na současné deklarace v USA z hlediska pojetí a koncepce tělesné výchovy. V závěru je představena anketa o současném pojetí tělesné výchovy u nás.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|