BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona. Vzdělání pedagogických pracovníků mateřských škol - důležitý faktor připravenosti dítěte pro vstup do základní školy. In Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV / Specific learning difficulties in context of educational spheres of Framework education programme for primary education. 1. vyd. Brno: Paido, 2007, s. 107-114, 7 s. edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-7315-162-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vzdělání pedagogických pracovníků mateřských škol - důležitý faktor připravenosti dítěte pro vstup do základní školy
Název anglicky Education of pre-school teachers - important factor of child´s readiness to enter primary school
Autoři BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV / Specific learning difficulties in context of educational spheres of Framework education programme for primary education, od s. 107-114, 7 s. edice pedagogické literatury, 2007.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023727
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-162-1
Klíčová slova anglicky readiness for school pre-school age school attendance speech therapy prevention communicative competences communication skills disturbance professional preparation of pre-school teachers
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D., učo 6817. Změněno: 22. 6. 2009 22:08.
Anotace
Úroveň verbální komunikace dítěte má nezastupitelnou úlohu pro úspěšný vstup dítěte do základní školy. Vycházíme z předpokladu, že logopedická prevence realizovaná v mateřských školách by měla být na adekvátní úrovni. K tomu je třeba usilovat o profesní připravenost učitelek mateřských škol. Výzkum realizovaný v mateřských školách v Jihomoravském regionu prokázal, že je velmi aktuální se sledovanou problematikou intenzivně zabývat.
Anotace anglicky
Level of childs verbal competences is essential for entering primary school. Speech therapy prevention should thereby be on a very high level. Professional preparation of pre-school teachers is necessary. Research which was realized in the region of South Moravia showed the importance of dealing with this problem.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 6. 5. 2024 19:28