C 2004

Specifika výuky zrakově postižených

HAMADOVÁ, Petra

Základní údaje

Originální název

Specifika výuky zrakově postižených

Název anglicky

Education of visually impaired

Autoři

HAMADOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant)

Vydání

2.rozšířené vydání. Brno, Integrativní speciální pedagogika. Integrace školní a sociální, od s. 262-282, 20 s. Edice pedagogické literatury, 2004

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/04:00033147

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-7315-120-0

Klíčová slova česky

edukace; zrakové postižení; specifické strategie a kompetence

Klíčová slova anglicky

education; visual impairment; specific strategies and competencies
Změněno: 9. 1. 2010 16:06, PhDr. Petra Röderová, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek je věnován problematice výuky žáků a studentů se zrakovým postižením, důraz je kladen na specifika edukace slabozrakých a nevidomých.

Anglicky

The article deals with education of visually impaired pupils and students, it is concentrated on specifics of educational process in sighted and blid pupils.