2004
Specifika výuky zrakově postižených
HAMADOVÁ, PetraZákladní údaje
Originální název
Specifika výuky zrakově postižených
Název anglicky
Education of visually impaired
Autoři
HAMADOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant)
Vydání
2.rozšířené vydání. Brno, Integrativní speciální pedagogika. Integrace školní a sociální, od s. 262-282, 20 s. Edice pedagogické literatury, 2004
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/04:00033147
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-7315-120-0
Klíčová slova česky
edukace; zrakové postižení; specifické strategie a kompetence
Klíčová slova anglicky
education; visual impairment; specific strategies and competencies
Změněno: 9. 1. 2010 16:06, PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
V originále
Článek je věnován problematice výuky žáků a studentů se zrakovým postižením, důraz je kladen na specifika edukace slabozrakých a nevidomých.
Anglicky
The article deals with education of visually impaired pupils and students, it is concentrated on specifics of educational process in sighted and blid pupils.