2006
Specifika vývoje a pedagogická intervence u zrakově postižených
HAMADOVÁ, PetraZákladní údaje
Originální název
Specifika vývoje a pedagogická intervence u zrakově postižených
Název anglicky
Specifics of development and pedagogical intervention in visually impaired
Autoři
HAMADOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, Opatřilová, D. (ed.) Pedagogicko-psychologické poradenství a intervence v raném a předškolním věku u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, od s. 193-242, 49 s. 4313/Pd-9/06-17/99, 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00033150
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3977-9
Klíčová slova česky
zrakové postižení; vývoj zrakového vnímání; motorický vývoj; intervence; podpora a poradenství
Klíčová slova anglicky
visual impairment; development of vision; motor development; intervention; support
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 1. 4. 2011 17:10, PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
V originále
Odborný text pojednává o vlivu zrakového postižení na osobnost jedince v souvislosti s vývojem zrakového vnímání a motoriky. Popisuje možnosti včasné intervence, podpory a poradenství u dětí s postižením zraku.
Anglicky
This paper deals with influence and effects of visual impairment on personality in visually impaired in conection with development of vision and motor development. It describes the possibilities of early intervention, support and counselling for children with visual impairment and their families.