D 2007

Možnosti posilování problematických oblastí a klíčových kompetencí u zrakově postižených žáků základních škol

HAMADOVÁ, Petra

Základní údaje

Originální název

Možnosti posilování problematických oblastí a klíčových kompetencí u zrakově postižených žáků základních škol

Název česky

Možnosti posilování problematických oblastí a klíčových kompetencí u zrakově postižených žáků základních škol

Název anglicky

Possibilities of strenghtening of problematic features and key competencies in visually impaired pupils in compulsory education

Autoři

HAMADOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

první. Brno, Pančocha, K., Vaďurová, H. (eds.) Aktuální směry výzkumu ve speciální pedagogice. Výzkum v disertačních pracích postgraduálních studentů na Katedře speciální pedagogiky PdF MU, od s. 55-71, 17 s. 2007

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00033151

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-86633-92-3

Klíčová slova česky

zrakové postižení; klíčové kompetence; posilování kompetencí; edukace

Klíčová slova anglicky

visual impairment;key competencies; strenghtening of competencies;education
Změněno: 1. 4. 2011 17:08, PhDr. Petra Röderová, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek seznamuje s výsledky výzkumného šetření u žáků s postižením zraku, ze kterého vyplynuly návrhy a doporučení pro rozvíjení klíčových kompetencí a problémových oblastí.

Anglicky

This paper deals with outcomes of research in pupils with visual impairment, which emphasize the possibilities and reference for supporting the development of key competencies and specific features.