2007
Možnosti posilování problematických oblastí a klíčových kompetencí u zrakově postižených žáků základních škol
HAMADOVÁ, PetraZákladní údaje
Originální název
Možnosti posilování problematických oblastí a klíčových kompetencí u zrakově postižených žáků základních škol
Název česky
Možnosti posilování problematických oblastí a klíčových kompetencí u zrakově postižených žáků základních škol
Název anglicky
Possibilities of strenghtening of problematic features and key competencies in visually impaired pupils in compulsory education
Autoři
HAMADOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
první. Brno, Pančocha, K., Vaďurová, H. (eds.) Aktuální směry výzkumu ve speciální pedagogice. Výzkum v disertačních pracích postgraduálních studentů na Katedře speciální pedagogiky PdF MU, od s. 55-71, 17 s. 2007
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00033151
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-86633-92-3
Klíčová slova česky
zrakové postižení; klíčové kompetence; posilování kompetencí; edukace
Klíčová slova anglicky
visual impairment;key competencies; strenghtening of competencies;education
Změněno: 1. 4. 2011 17:08, PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
V originále
Článek seznamuje s výsledky výzkumného šetření u žáků s postižením zraku, ze kterého vyplynuly návrhy a doporučení pro rozvíjení klíčových kompetencí a problémových oblastí.
Anglicky
This paper deals with outcomes of research in pupils with visual impairment, which emphasize the possibilities and reference for supporting the development of key competencies and specific features.