c 2007

Oftalmopedie. Texty k distančnímu vzdělávání

RÖDEROVÁ, Petra, Zita NOVÁKOVÁ a Lea KVĚTOŇOVÁ

Základní údaje

Originální název

Oftalmopedie. Texty k distančnímu vzdělávání

Název česky

Oftalmopedie. Texty k distančnímu vzdělávání

Název anglicky

Pedagogy of visually impaired. Texts for long distance studies

Autoři

RÖDEROVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí), Zita NOVÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Lea KVĚTOŇOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Brno, 124 s. Edice pedagogické literatury, 2007

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00025748

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-159-1

Klíčová slova česky

zrakové postižení; specifika osobnosti; poradenství; intervence; rodina; kompenzační pomůcky

Klíčová slova anglicky

visual impairment; education;personality specifics;councelling; intervention; family;compensatory aids

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 4. 2011 13:21, PhDr. Petra Röderová, Ph.D.

Anotace

V originále

Publikace pro distanční vzdělávání zpracovává základní poznatky z oboru oftalmopedie. Věnuje se specifickému vlivu postižení zraku na osobnost člověka, na proces edukace. Prostor je věnován také intervenci a poradenství.

Anglicky

The publication deals with basic information in pedagogy of visually impaired. It describes the specific influence of visual impairment on personality and educational process. The text deals also with intervention and counselling specifics.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání