Starší nebo moudřejší? Potřeba učit se a vzdělávat u lidí ve věku 50+ v kontextu pracovního ...
NOVOTNÝ, Petr. Starší nebo moudřejší? Potřeba učit se a vzdělávat u lidí ve věku 50+ v kontextu pracovního uplatnění. In Věk jako příležitost – Využijme potenciál zaměstnanců 50+. 2007. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Starší nebo moudřejší? Potřeba učit se a vzdělávat u lidí ve věku 50+ v kontextu pracovního uplatnění |
Název česky | Starší nebo moudřejší? Potřeba učit se a vzdělávat u lidí ve věku 50+ v kontextu pracovního uplatnění |
Název anglicky | Older or wiser? The education and learning needs of adults 50+ in the context of work. |
Autoři | NOVOTNÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Věk jako příležitost – Využijme potenciál zaměstnanců 50+ 2007. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/07:00030135 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova anglicky | education; learning; needs;adults 50+;work |
Štítky | adults, Education, learning, Needs, work |
Změnil | Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 23. 4. 2013 15:43. |
Anotace |
---|
Příspěvek rekapituloval následující výzkumné závěry: Postavení skupiny 50+ na trhu práce i vzdělávání je specifické a částečně vnitřně rozporuplné. Podpora skupiny 50+ by měla velmi obezřetně reflektovat její specifičnost. Tato podpora bude funkční pokud bude kompenzovat ubývající motivaci lidí k učení se a rozvoji u skupině 50+. Některé druhy intervence mohou přinášet paradoxní důsledky (např. sehrát roli stratifikačního faktoru). |
Anotace anglicky |
---|
The presentation recall some results of the empirical research conducted at Department of educational sciencies, Faculty or Arts, Masaryk university. Following facts has been commented: group 50+ is very specific in terms of participation on education and training and in terms of participation on labour market. Some kinds of intervences may lead to paradoxical results. |
Návaznosti | |
---|---|
1J017/04-DP2, projekt VaV | Název: Vzdělávání dospělých v různých fázích životního cyklu: priority, příležitosti a možnosti rozvoje |
Investor: Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR, Vzdělávání dospělých v různých fázích životních cyklu: priority, příležitosti a možnosti rozvoje |
VytisknoutZobrazeno: 16. 10. 2024 03:28