2007
Starší nebo moudřejší? Potřeba učit se a vzdělávat u lidí ve věku 50+ v kontextu pracovního uplatnění
NOVOTNÝ, PetrZákladní údaje
Originální název
Starší nebo moudřejší? Potřeba učit se a vzdělávat u lidí ve věku 50+ v kontextu pracovního uplatnění
Název česky
Starší nebo moudřejší? Potřeba učit se a vzdělávat u lidí ve věku 50+ v kontextu pracovního uplatnění
Název anglicky
Older or wiser? The education and learning needs of adults 50+ in the context of work.
Autoři
NOVOTNÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Věk jako příležitost – Využijme potenciál zaměstnanců 50+ 2007
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/07:00030135
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
education; learning; needs;adults 50+;work
Změněno: 23. 4. 2013 15:43, doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
V originále
Příspěvek rekapituloval následující výzkumné závěry: Postavení skupiny 50+ na trhu práce i vzdělávání je specifické a částečně vnitřně rozporuplné. Podpora skupiny 50+ by měla velmi obezřetně reflektovat její specifičnost. Tato podpora bude funkční pokud bude kompenzovat ubývající motivaci lidí k učení se a rozvoji u skupině 50+. Některé druhy intervence mohou přinášet paradoxní důsledky (např. sehrát roli stratifikačního faktoru).
Anglicky
The presentation recall some results of the empirical research conducted at Department of educational sciencies, Faculty or Arts, Masaryk university. Following facts has been commented: group 50+ is very specific in terms of participation on education and training and in terms of participation on labour market. Some kinds of intervences may lead to paradoxical results.
Návaznosti
1J017/04-DP2, projekt VaV |
|