D 2007

STRATEGIE OSVOJOVÁNÍ SLOVNÍ ZÁSOBY V CIZÍCH JAZYCÍCH - PROJEKT DISERTAČNÍ PRÁCE

SOBĚSLAVSKÁ, Vendula

Základní údaje

Originální název

STRATEGIE OSVOJOVÁNÍ SLOVNÍ ZÁSOBY V CIZÍCH JAZYCÍCH - PROJEKT DISERTAČNÍ PRÁCE

Název česky

STRATEGIE OSVOJOVÁNÍ SLOVNÍ ZÁSOBY V CIZÍCH JAZYCÍCH - PROJEKT DISERTAČNÍ PRÁCE

Název anglicky

VOCABULARY LEARNING STRATEGIES IN FOREIGN LANGUAGES

Autoři

SOBĚSLAVSKÁ, Vendula (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů V. Sborník příspěvků z V. ročníku studentské vědecké konference konané dne 13. prosince 2007. 1. díl, od s. 72 - 76, 6 s. 2007

Nakladatel

Votobia

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00033184

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7220-306-2

Klíčová slova anglicky

vocabulary learning strategies; learning strategies; foreign languages; language acquisition; individual differences; learning
Změněno: 3. 2. 2013 23:21, Mgr. et Mgr. Vendula Soběslavská

Anotace

V originále

Prezentovaný příspěvek je projektem disertační práce. Osvojování slovní zásoby je klíčovým tématem lingvodidaktiky. Cílem zamýšleného projektu disertační práce je prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního projektu a metod zjistit, pomocí jakých specifických strategií si žáci slovní zásobu osvojují, a které strategie jsou v jejich prostředí nejefektivnější. Zkoumáni by měli být žáci na 2. stupni ZŠ, protože tato věková skupina byla z hlediska strategií osvojování slovní zásoby u nás ještě málo zkoumána.

Anglicky

This article presents the project of an intended research study. It focuses on the importance of the vocabulary learning strategies and offers a possible research in this field. We are interested in investigating the learners of foreign languages at the end of the lower-secondary schools.

Návaznosti

LC06046, projekt VaV
Název: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání