2007
Úloha psychologie v rozvoji sociální kultury pedagogických pracovníků
SMÉKAL, VladimírZákladní údaje
Originální název
Úloha psychologie v rozvoji sociální kultury pedagogických pracovníků
Název anglicky
The role of psychology in educationalists' social culture development
Autoři
SMÉKAL, Vladimír (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vydání. Brno, Trendy v přípravě pedagogických pracovníků, s. 19-26, 2007
Nakladatel
Konvoj
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14230/07:00023807
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
978-80-7302-133-7
Klíčová slova anglicky
social culture; social relationship; civic society; civility; social competence; special competence; emotional intelligence; educationalist
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 1. 7. 2009 12:04, prof. PhDr. Vladimír Smékal, CSc.
V originále
Studie se zabývá psychologickými aspekty rozvoje sociální kultury pedagogických pracovníků. Sociální kultura je zde chápána jako soubor postojů pedagogů, které jsou založeny na ideálu základní lidské slušnosti. Autor popisuje metody selfmanagementu, jimiž je možné tyto kompetence rozvíjet.
Anglicky
The study is devoted to psychological aspects of educationalists' social culture development. Social culture is considered here as a complex of educationalists' attitudes, which are based on the principle of common human decency. The author presents self-management methods, which help to develop these competences.
Návaznosti
MSM0021622406, záměr |
|