HAVELKOVÁ, Marie, Tomáš JANÍK, Petr KACHLÍK, Hana HÁJKOVÁ a Pavel MENŠÍK. Spoluúčast studenta na tvorbě informačních textů pro učitele je jedna z forem, jak zkvalitnit jeho profesní přípravu. In PŘÍPRAVA UČITELŮ V KONTEXTU EVROPSKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ. 1. vyd. Slovensko: Tribun, 2008, s. 15-16. ISBN 978-80-213-1746-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Spoluúčast studenta na tvorbě informačních textů pro učitele je jedna z forem, jak zkvalitnit jeho profesní přípravu.
Název česky Spoluúčast studenta na tvorbě informačních textů pro učitele je jedna z forem, jak zkvalitnit jeho profesní přípravu.
Název anglicky Partnership of student on the creation of the information texts for teachers is one of the forms how to improve the quality of his career preparation.
Autoři HAVELKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant), Tomáš JANÍK (203 Česká republika), Petr KACHLÍK (203 Česká republika), Hana HÁJKOVÁ (203 Česká republika) a Pavel MENŠÍK (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Slovensko, PŘÍPRAVA UČITELŮ V KONTEXTU EVROPSKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ. od s. 15-16, 2 s. 2008.
Nakladatel Tribun
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00025754
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-213-1746-8
Klíčová slova anglicky diabetes mellitus pupil primary school pedagogue study questionnaire handbook
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. MUDr. Marie Havelková, CSc., učo 1564. Změněno: 6. 2. 2008 11:03.
Anotace
Příspěvek popisuje spolupráci učitelů a studenta na tvorbě informačního manuálu určeného učitelům základních škol. Studentka. v současnosti již učitelka, používá nyní sama ve své praxi manuál, na jehož tvorbě se podílela a radí kolegům, jak s ním pracovat. Konstatovala, že spolupráce s námi zkvalitnila její profesní přípravu, obohatila ji o mnohé odborné znalosti a navíc, získala některé nové dovednosti, např. schopnost dokázat přístupnou formou vysvětlovat složité odborné termíny, vztahy a situace v lidském těle. Ve druhé části příspěvku je stručně představen i samotný manuál.
Anotace anglicky
The paper describes cooperation between teachers and student in creation of information handbook for primary school teachers. The student (now teacher) herself uses in her practise the handbook on which preparation she participated and gives advice how to work with it. She states that the cooperation with the mentioned teachers improved the quality of her professional preparation, enriched her competences and furthermore she gained some new skills, e.g. an ability to explain complicated terms, relations and situations in human body in a comprehensible form. The second part of the paper describes briefly the handbook itself.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 10. 6. 2024 07:59