Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{755033, author = {Havelková, Marie and Janík, Tomáš and Kachlík, Petr and Hájková, Hana and Menšík, Pavel}, address = {Slovensko}, booktitle = {PŘÍPRAVA UČITELŮ V KONTEXTU EVROPSKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ.}, edition = {1.}, keywords = {diabetes mellitus pupil primary school pedagogue study questionnaire handbook}, language = {cze}, location = {Slovensko}, isbn = {978-80-213-1746-8}, pages = {15-16}, publisher = {Tribun}, title = {Spoluúčast studenta na tvorbě informačních textů pro učitele je jedna z forem, jak zkvalitnit jeho profesní přípravu.}, year = {2008} }
TY - JOUR ID - 755033 AU - Havelková, Marie - Janík, Tomáš - Kachlík, Petr - Hájková, Hana - Menšík, Pavel PY - 2008 TI - Spoluúčast studenta na tvorbě informačních textů pro učitele je jedna z forem, jak zkvalitnit jeho profesní přípravu. PB - Tribun CY - Slovensko SN - 9788021317468 KW - diabetes mellitus pupil primary school pedagogue study questionnaire handbook N2 - Příspěvek popisuje spolupráci učitelů a studenta na tvorbě informačního manuálu určeného učitelům základních škol. Studentka. v současnosti již učitelka, používá nyní sama ve své praxi manuál, na jehož tvorbě se podílela a radí kolegům, jak s ním pracovat. Konstatovala, že spolupráce s námi zkvalitnila její profesní přípravu, obohatila ji o mnohé odborné znalosti a navíc, získala některé nové dovednosti, např. schopnost dokázat přístupnou formou vysvětlovat složité odborné termíny, vztahy a situace v lidském těle. Ve druhé části příspěvku je stručně představen i samotný manuál. ER -
HAVELKOVÁ, Marie, Tomáš JANÍK, Petr KACHLÍK, Hana HÁJKOVÁ and Pavel MENŠÍK. Spoluúčast studenta na tvorbě informačních textů pro učitele je jedna z forem, jak zkvalitnit jeho profesní přípravu. (Partnership of student on the creation of the information texts for teachers is one of the forms how to improve the quality of his career preparation.). In \textit{PŘÍPRAVA UČITELŮ V KONTEXTU EVROPSKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ.}. 1st ed. Slovensko: Tribun, 2008, p.~15-16. ISBN~978-80-213-1746-8.
|