2006
E-learning 2.0: Methodology, Technology, and Solutions
PITNER, Tomáš a Pavel DRÁŠILZákladní údaje
Originální název
E-learning 2.0: Methodology, Technology, and Solutions
Název česky
E-learning 2.0: Metodologie, technologie a řešení
Autoři
PITNER, Tomáš (203 Česká republika, garant) a Pavel DRÁŠIL (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Ostrava, Proceedings of the International Conference ICT in Education, od s. 165-169, 4 s. 2006
Nakladatel
Ostravská univerzita v Ostravě
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14330/06:00019607
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
ISBN
80-7368-199-4
Klíčová slova anglicky
E-learning 2.0; Web 2.0; learning platform
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2008 12:36, prof. RNDr. Tomáš Pitner, Ph.D.
V originále
The paper deals with current trends in e-learning known as E-learning 2.0. The trends are characterized by new methodological approaches such as connectivism in the context of present web technologies and tools - Web 2.0. The E-learning 2.0 tools should be able to integrate legacy learning- and other resources in order to create personalized learning environment called learning landscape. L2 Platform represents a prototype solution reflecting the requirements of E-learning 2.0.
Česky
Příspěvek mapuje současné trendy elektronické podpory výuky ve vztahu k vývoji soudobého webu, označovaného jako Web 2.0. Analyzuje požadavky na platformu podpory výuky v prostředí Webu 2.0 a nastiňuje návrh platformy L2.
Návaznosti
1ET208050401, projekt VaV |
|