D 2006

E-learning 2.0: Methodology, Technology, and Solutions

PITNER, Tomáš a Pavel DRÁŠIL

Základní údaje

Originální název

E-learning 2.0: Methodology, Technology, and Solutions

Název česky

E-learning 2.0: Metodologie, technologie a řešení

Autoři

PITNER, Tomáš (203 Česká republika, garant) a Pavel DRÁŠIL (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Ostrava, Proceedings of the International Conference ICT in Education, od s. 165-169, 4 s. 2006

Nakladatel

Ostravská univerzita v Ostravě

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14330/06:00019607

Organizační jednotka

Fakulta informatiky

ISBN

80-7368-199-4

Klíčová slova anglicky

E-learning 2.0; Web 2.0; learning platform

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2008 12:36, prof. RNDr. Tomáš Pitner, Ph.D.

Anotace

V originále

The paper deals with current trends in e-learning known as E-learning 2.0. The trends are characterized by new methodological approaches such as connectivism in the context of present web technologies and tools - Web 2.0. The E-learning 2.0 tools should be able to integrate legacy learning- and other resources in order to create personalized learning environment called learning landscape. L2 Platform represents a prototype solution reflecting the requirements of E-learning 2.0.

Česky

Příspěvek mapuje současné trendy elektronické podpory výuky ve vztahu k vývoji soudobého webu, označovaného jako Web 2.0. Analyzuje požadavky na platformu podpory výuky v prostředí Webu 2.0 a nastiňuje návrh platformy L2.

Návaznosti

1ET208050401, projekt VaV
Název: E-learning v kontextu sémantického webu
Investor: Akademie věd ČR, E-learning v kontextu sémantického webu