2007
Education for the 21 st. Century, Environment, Substainability and Health. Students Pedagogic Project SOIL in the Education of Primary Schoul Teachers.
JEDLIČKOVÁ, Helena a Iva TYMRÁKOVÁ FRÝZOVÁZákladní údaje
Originální název
Education for the 21 st. Century, Environment, Substainability and Health. Students Pedagogic Project SOIL in the Education of Primary Schoul Teachers.
Název česky
Vzdělávání pro 21. století, udržitelný rozvoj a zdraví. Studentský pedagogický projekt Půda v přípravě učitelů pro primární vzdělávání.
Autoři
Vydání
School and Health 21 3, 2007
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
Health; integration; Faculty of Education; teaching process;. professional activity; students
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 2. 7. 2009 01:45, Ing. Helena Jedličková, Ph.D.
V originále
The programe Biology for Life and Health, Integrated Thematic Instruction has been launched at the Biological department of the Faculty of Education of Masaryk University, Brno, Czech Republic. In Slovenia, the person incharge for didactic preparation inovations is Prof. Barbara Bajd and col. at the University of Ljubljana. The essence of the joint programe is the research concerning the education for sustainable development and Health in Czech Republic and Slovenia, as a preparation for both countries EU membership. In the context of the General Education Program being elaborated for basic education, students prepare teaching projects aimed not only at instruction, but also at problem solving, communication, work activities and cooperation.
Česky
Projekt Biologie pro život a zdraví, integrované tématické vzdělávání je realizován na Katedře biologie Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně, Česká republika. Ve Slovinsku se podobnou problematikou inovací ve vzdělávání zabývá prof. Barbara Bajd a kol. na univerzitě v Lublani. Výzkum je zaměřen na vzdělávání pro trvale udržitelný rozvoj a zdraví v kontextu změn vzdělávání v Evropě. Studenti Učitelství pro primární školu v tomto projektu nezískávají pouze vědomosti, ale také pedagogické dovednosti. Kompetence, jsou rozvíjeny aktivním učením a spoluprací, prostřednictvím aktivizujících metod při realizaci společné integrované výuky. V r. 2007 byl Studentský pedagogický projekt realizován na téma Půda.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|