k 2007

Education for the 21 st. Century, Environment, Substainability and Health. Students Pedagogic Project SOIL in the Education of Primary Schoul Teachers.

JEDLIČKOVÁ, Helena a Iva TYMRÁKOVÁ FRÝZOVÁ

Základní údaje

Originální název

Education for the 21 st. Century, Environment, Substainability and Health. Students Pedagogic Project SOIL in the Education of Primary Schoul Teachers.

Název česky

Vzdělávání pro 21. století, udržitelný rozvoj a zdraví. Studentský pedagogický projekt Půda v přípravě učitelů pro primární vzdělávání.

Vydání

School and Health 21 3, 2007

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

Health; integration; Faculty of Education; teaching process;. professional activity; students

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 2. 7. 2009 01:45, Ing. Helena Jedličková, Ph.D.

Anotace

V originále

The programe Biology for Life and Health, Integrated Thematic Instruction has been launched at the Biological department of the Faculty of Education of Masaryk University, Brno, Czech Republic. In Slovenia, the person incharge for didactic preparation inovations is Prof. Barbara Bajd and col. at the University of Ljubljana. The essence of the joint programe is the research concerning the education for sustainable development and Health in Czech Republic and Slovenia, as a preparation for both countries EU membership. In the context of the General Education Program being elaborated for basic education, students prepare teaching projects aimed not only at instruction, but also at problem solving, communication, work activities and cooperation.

Česky

Projekt Biologie pro život a zdraví, integrované tématické vzdělávání je realizován na Katedře biologie Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně, Česká republika. Ve Slovinsku se podobnou problematikou inovací ve vzdělávání zabývá prof. Barbara Bajd a kol. na univerzitě v Lublani. Výzkum je zaměřen na vzdělávání pro trvale udržitelný rozvoj a zdraví v kontextu změn vzdělávání v Evropě. Studenti Učitelství pro primární školu v tomto projektu nezískávají pouze vědomosti, ale také pedagogické dovednosti. Kompetence, jsou rozvíjeny aktivním učením a spoluprací, prostřednictvím aktivizujících metod při realizaci společné integrované výuky. V r. 2007 byl Studentský pedagogický projekt realizován na téma Půda.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století