2007
Projektová výuka v Dynamickém modelu zkušenostního učení
JEDLIČKOVÁ, Helena a Iva FRÝZOVÁZákladní údaje
Originální název
Projektová výuka v Dynamickém modelu zkušenostního učení
Název česky
Projektová výuka v Dynamickém modelu zkušenostního učení
Název anglicky
Project training metod in Dynamic model of experiential learning
Autoři
JEDLIČKOVÁ, Helena (203 Česká republika, garant, domácí) a Iva FRÝZOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Bratislava, Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodovedných predmetov, od s. 461-462, 2 s. 2007
Nakladatel
ŠEVT a.s.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00050940
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-88707-90-5
Klíčová slova česky
činnostní učení, znalostní základ vyučování, akční výzkum. Dynamický model zkušenostního učení. Studentský pedagogický projekt
Klíčová slova anglicky
Project training method. Dynamic model of experiential learning. action research.Pedagogical Students Project
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 4. 2012 17:20, Ing. Helena Jedličková, Ph.D.
V originále
Pomocí akčního výzkumu, který byl realizován na katedře biologie PdF MU v Brně v letech 1996 2006, bylo zjištěno, že příprava budoucích učitelů by měla být založena na zkušenostním učení, integraci odborné a didaktické složky a tvořivosti studentů. Využití akčního výzkumu a projektové výuky v odborných předmětech se jeví jako jedna z cest, kde se propojí integrovaná odborná výuka s oborovou didaktikou, pedagogickou praxí a samostatnou skupinovou prací studentů v podobě tématických seminárních prací, realizovaných ve skupinách postupně v několika navazujících předmětech. Příspěvek prezentuje částečné výsledky výzkumu Pedagogický studentský projekt, odpovídající na otázku: Jak učit integrované téma Voda základ života na různých typech základních škol?
Anglicky
An action research, performed on the Department of Biology of Faculty of Education MU Brno in years 1996 2006, has shown that the basis of student teachers training should lie mostly in experiential learning, in integration of expertise with didactics and in student creativity. It seems that one of the ways is making use of action research and project teaching in science subjects as a method in which an integrated professional teaching can be pointed to the branch didactics pedagogical practice and an independent group work of students in the form of group thematic seminar theses being gradually realized in several subjects. This report presents partial outcomes of research Pedagogical Students Project: How to teach integrated thematic instruction WATER THE ESSENCE OF LIFE at different types of schools?
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|